Ibland är man lite ivrig...

som nyligen när jag ville berätta om mitt 50-års firande...jag visade alla blommorna som jag fick men ville ju visa bilderna på min älskade familj också...i alla fall de som kom och det var bara hälften ungefär....*s*


Längst till vänster min gudsons sambo. I soffan sitter min svåger, min älskade lillasyster och mellan dem deras kontaktbarn. Storebror hukar sig ner och tular med Charlie som ville var med överallt. Maken ser man bara ryggen på.





Min älskade gudson har skaffat sig...ja vad heter det...när man skruvar ihop håret så där...Bredvid honom sitter älskade guddottern (de är också mina syskonbarn) och hennes pojkvän. Man ser även gudsonens sambo på bild.





Detta blev inte så bra bild ser jag men man ser älskade lillasyster, STOREBROR och hans fru som just då tular med Charlie hon med. Han charmade dem alla förstås...och så maken i förgrunden.









Och så vill ju alla fota det lilla charmtrollet också och för att få honom att sitta stilla så måste man greja med armarna och hålla honom i knät...inte för att svägerskan hade något emot det...men det blir ingen valp för deras del förrän de gått i pension sa hon.



Inga kommentarer: