God morgon govänner

det har kommit mycket snö i natt...och jag som längtar till våren...men den kommer väl antar jag. Lite tidigt att tänka på våren redan i Januari kanske men den som väntar på något gott.....
Vi ska alltså skotta snö idag Charlie och jag...och försöka baka lite rågsiktskakor för det tryter på brödfronten och jag gillar inte köpasbröd längre.
Måste försöka hinna med och baka lite sockerkakor också....jag vet ju inte om det kommer en massa folk på fredag eller i helgen...

Ja på fredag är det alltså dags....jag fyller 50....kan inte fatta det, det låter så gammalt och jag känner mig inte gammal, det måste vara något fel i beräkningen...inte kan jag vara 50 år redan...det innebär att det bara är 15 år kvar och jobba...och sedan då? *suck*

Ja, ja det får man väl ta när den dagen kommer.

Nu ska jag äta frukost och ta en promenad med min buse.

3 kommentarer:

Uttan sa...

Så Du e sååå Ung ;o)
Jag klarade av min 50 år dag för snatr ett år sedan.
15 år kvar att jobba, var Du glad för dem för jag får inte jobba längre hur gärna jag än vill.Och vet Du Vi har våra symaskiner så att du kommer att bli arbetslös det är då ingen risk det lovar jag.Jag tom ligger och syr och virkar på mina sämsta dagar och det går det också.Tur ingen ser en....
Utan maskinerna hade jag dööö tråkigt.

Kram till Dej och ge Vovven en riktigt gosning i från Mej.Det är nått jag saknar att kunna stoppa huvudet i den underbara pälsen och känna värmen från en underbar golden.Njut av det lova mej det!!!

Uttan sa...

Ser nu att jag skriver som en kratta men Du kanske kunnat läsa ändå .....(snatr,,hm,,,)

Nette sa...

Hej Uttan
Klart jag kan läsa vad du skriver och jag lovar dig att jag verkligen Njuter av Charlie även om det kanske inte låter så ibland. Men att borra in ansiktet i hans päls går inte ännu för då biter han mig i huvudet eftersom han tolkar det som lek...*s*

Kramis
Nette och Charlie