50 år - hua

så gammalt det låter tycker jag och ändå känner jag mig inte gammal, så det är nog kanske därför jag har svårt att tänka mig att jag faktiskt fyller 50 år idag...Grattis till mig alltså.

Janne gick upp en timme tidigare än vanligt idag för att kunna ge mig kaffe på sängen innan han åkte till jobbet. Jag fick även en underbar bukett med tulpaner och en stor Alladinask och två trisslotter som tyvärr inte gav någon utdelning.
Födelsedagspresenten hade jag ju fått tidigare och han kom ju snart studsande han med och ville säga grattis till "mamma". Tack älskade make för min present och den underbara morgonen.





Igår kom ett kort från svärföräldrarna som jag öppnade först idag...det är ju idag jag fyller. Det fanns en del pengar i det också (som vanligt) så det räcker nog både till klippning och massage som jag tänkt att unna mig eller en ny jacka kanske. Tack älskade svärföräldrar för den fina presenten.






                                      



Igår var jag även  och hämtade en tårta som den stora ICA butiken i stan bjöd på. Den ska vi festa på ikväll men först ska jag få bli bortskämd med en god middag (som blir lax för det har jag beställt) vin till maten och sedan stänger vi av telefoner och datorer och bara myser resten av kvällen har vi bestämt.


I morgon får ni veta mera hur resten av min 50-årsdag har varit

5 kommentarer:

Junebacken! sa...

Ååååå vad mysigt det där lät! Hoppas ni får en underbar fredagskväll och stort grattis till dig!!

Cissi i Uppsala sa...

Stort grattis på den stora dagen!! Ha en fortsatt härlig dag.

P.S. Såg ditt porträtt i UNT idag. Lycka till med dina framtidsplaner. D.S.

Agneta sa...

Grattis på din födelsedag! Hoppas du har en fin kväll.

Inger sa...

Grattis Nette på din stora dag. Ha en fin kväll o njut.

Kram Inger

Uttan sa...

Hurra!!!Hurra!!!!Hurra!!!
På Din 50 Års dag!!!!!!!
Kramar från Uttan & Mannen!!