Tisdag 1 februari

och det töar ute. Underbart tycker jag som längtar så enormt mycket efter våren.
Det känns som om jag detta året kommer att slutföra en hel del inom sömnad. Även om jag samtidigt påbörjar många nya projekt.
Igår gjorde jag färdigt mitt första UFO, en liten väska som heter "Liten Kärlek" efter mönster från PW design. Så här blev den
Den är som sagt inte stor, på sin höjd får man ner plånbok, cigaretter och mobiltelefon och kanske en liten kalender. Den är alldeles för liten för min smak så det är det första projektet jag kommer att lägga ut på min säljsida när den är klar.

Jag påbörjade ett nytt projekt igår också, även det en väska. "Hobo väskan" med mönster från Quiltbiten. Den blir nog mera min storlekt tror jag men det visar sig när den är klar.

5 kommentarer:

Quiltepigen sa...

Den er blevet rigtig sød Nette.

Anonym sa...

Så läcker väska
Kram Rose-Marie

Inger sa...

Den var jättesöt Nette!
Kram Inger

Lisa sa...

Jättesöt väska du sytt. Läckert med hjärtan.
Hälsningar
Lisa i Bergsjö

Kerstin sa...

Jätte söt väska. / Kram Kerstin