Fredag 18 februari och igår kom Fat Quarter i brevlådan

inte bra, inte bra...det fanns så mycket fint att sy.
En klematis bonad som jag föll pladask för ...jag älskar klematis och denna var sååååå vacker. Men jag måste ju beta av min UFO-lista först...Janne sa att om du gör det som går fortast så kan du snart sy bonaden...även han tyckte ju om den och den skulle bli så vacker i vår hall.
Men UFO-listan var det ju...men jag kan ju i alla fall börja välja tyg till bonaden...bara titta lite bland tygerna och börja rita ut applikationerna..Nej, UFO-listan var det....
Och på söndag är det Sy festival också....underbart! Och det blir säkert ett eller två nya mönster inköpta om jag känner mig själv rätt...Men UFO-listan då...

Åhhhhhhhhh varför ska livet vara så svårt....JAG VILL SY KLEMATISBONAD...men jag återgår till min UFO-lista...i alla fall för idag.

2 kommentarer:

Anette sa...

Lova dej själv att jobba hårt på ufo-listan så fort du är klar med bonaden. Den behövs i hallen nu till våren. Eller hur?
Jag önskar vi kunde träffas på mässan men nope, no money. Som vanligt.
Njut för mej också.
Kram

Åsa sa...

Men det är väl inget att välja, sy du den fina clematisen du. Ufo´na springer inte i väg iaf ;)
Kram