Jag är så glad

att jag bestämde mig för att sprätta det som skulle bli stjärnblock men som blev något helt annat.
Igår sydde jag klart toppen till den första bordstabletten och nu är det verkligen stjärnor på den, jag är jättenöjd.


Nu har jag ytterligare 15 stycken "konstiga" block som ska sprättas och sys om så det blir stjärnor på alla sex bordstabletter.
Men det får vänta någon dag eller två för det känns som om jag borde fortsätta och plocka ordning i syverkstan idag.
Janne har börjat göra ordning för rummet, där jag ska ha mina skåp med bl a klädtyger och sådant som är färdigsytt och till försäljning. Det är ju så att ju fortare rummet blir klart desto fortare får han tillbaka sitt garage där alla mina saker till för närvarande.

6 kommentarer:

Elisabeth sa...

Den bordstabletten blir jättesnygg!

Kramar!
Elisabeth

Birgitta i Gävle sa...

Du kan vara mer än nöjd med den bordstabletten. Den blir jättesnygg.

Junebacken! sa...

Wow, vilka snygga stjärnor!! Vad heter den tekniken? Den vill jag lära mig! =)

Junebacken! sa...

När jag tittade närmare såg jag att det var ju "bara" kvadrater och trianglar men du hade lagt ihop tygerna så snyggt så det såg liksom mera komplicerat ut vid en första titt.
Himla snyggt och bra tygval. =)

lisbethw sa...

Jättefina stjärnor...

Inger sa...

Stjärnorna blev ju toppensnygga, o bordstabletten kommer att få många åh och oj vad fina.
Kram Inger