Har pulat lite

och fått en hel del hjälp för att få min blogg att se bättre ut. Nu har jag äntligen lyckats få dit ett räkneverk och en signatur...tack alla snälla rara som hjälp mig och tack Annelie http://fixa-din.blogspot.com/ för att du gjort denna sida för oss som inte har kunskapen ännu.

Hade faktiskt nästan glömt bort att jag sydde lite grand innan min långa arbetsvecka. Det blev två block från bomen jag är med och syr på så nu är jag i kapp.
Mountain Ash heter detta block

och detta heter Blowing Leaf

Nu ska jag fortsätta att leta fram mina tyger så kanske jag äntligen kan få något sytt.

4 kommentarer:

Monica Sandström sa...

fina block :) Blir skoj att se quilten när den är klar!

Anette sa...

Vilka underbara block. Och bloggen är jättefin. Kram Anette

carina sa...

Det ser ju bra ut. är ett knep o knåp med bloggen ,men roligt att fixa till.
Jag har ju ändrat bakgrund och nu vill jag ändra signaturfärg. MEN tror du jag kommer ihåg hur man gjorde nej ,,,hur gör man det ? kan du hjälpa en som har dåligt minne eller är virrig eller vad det är med mig hi hiii

Uttan sa...

Vad Du har varit flitig i "din källare".
Det är alltid roligt när man kommer på och lyckas med nått på Bloggen.
Det ser bra ut tycker jag :)
Trivs Du med nya huset?
Kramar!