Snacka om hjärnsläpp

märkte jag när jag kollade upp mina äldre inlägg...jag hade ju redan lagt ut bilder på löparen och duken i 9-rutor...ja, ja det får gå ändå.

Idag har jag fått lite gjort i syrummet också. Sovrumsgardinerna är på plats men trots noggrann mätning så ligger de i golvet ca 1 cm men nu får de sitta där tills det är dags att sätta upp julgardinerna. Hyllan ovanför sängen är på plats så nu är det inte mycket kvar att göra i sovrummet.
Jag har bakat cocostoppar som maken trodde skulle läggas in i kylskåpet. Men de åkte in i frysen, kan ju inte tala om att det till våra "besökare" som kommer i slutet av månaden för att gratulera honom, han fyllde ju 50 för inte så länge sedan. Och besöket ska ju vara en överraskning.

Upptäckte att mina Änglatrumpeter i källaren fått spinn så de åkte in i duschkabine för såpa sprayning.

Städningen får vänta till en annan dag för just nu broderar jag svampar på en brödduk och sedan ska jag upp och ha en social stund med maken innan jag åker och jobbar kl 22.

Ha det gott alla mina läsare

Inga kommentarer: