Jag har träffat Casper, haft syhelg och varit på Party Lite visning

mitt sistfödda syskon barnbarn och han var så underbart vacker. Samma näsa och haka som sin mor...bara så söt.
Vi var där i lördags och då fick jag äntligen lämna mitt förstsydda babytäcke

Jag är sy nöjd med det och tycker det blev jättefint. Det har en ordentlig märklapp på baksidan också

Jag lämnade även över en amningskudde som Caspers mamma hade beställt...

och hon verkade nöjd med den så jag hoppas det....

I måndags var jag på min andra Party Lite visning och den gick ännu bättre än den första...när jag kom hem sa jag till Janne att "Jag är nog född till Party Lite försäljare" och jag var så uppe i varv så jag inte somnade förrän kl 03.30 på morgonen så igår var jag helt slut.

I helgen har det varit "Sy tillsammans" med Quiltklubben. Jag är nästan färdig med det första objektet, en löpare med änglar på, bara luckekanten kvar och den ska jag ta tag i nu.
Sedan kommer foto.....

Inga kommentarer: