Julmarknaden idag

blev ju inge höjdare direkt....jag har aldrig varit med om så svårflörtade Sörmlänningar förrut. Jag brukar kunna sälja ganska bra när jag står i Barva men jag fick ihop så avgiften blev betald och några kronor till. Det var flera som inte sålde bra utan det som gick mest var sådant man kunde stoppa i munnen...
Men allt som allt var det trevligt i alla fall...många välkända ansikten så det var kul att träffa gamla bekanta.

Tog några bilder på mitt marknadsbord och tycker själv att det ser bra ut...i vanliga fall brukar det vara full belamrat med saker och det kanske var det som var felet denna gången....för lite att välja på.








































Nästa år ska jag satsa på marknader runt Enköping. Kanske Upplänningarna har mera köplust

2 kommentarer:

Uttan sa...

Men det var ju jätte fina saker Du säljer.
Det är lite mättat på vissa ställen med marknader.
Vi har sålt mest när vi haft maskinerna med och de har fått beställa direkt saker med namn på.
Kul att Du visade bilder.

Ha en Go Lördag Kväll!
Kramar!

Nette sa...

Tack för berömmet Uttan, det värmer. Jo det är nog ganska mättat och så hade de marknad på andra ställen i dag med. Kramis Nette