Nattens introduktion

gick bättre än väntat. Det var så lugnt på avdelningen så jag trodde att det skulle bli den längsta natten jag jobbat någon gång. Men den gick faktiskt rätt fort.
Det kändes lite konstigt bara att jobba utan att veta något direkt om de boende men det kommer nog successivt skulle jag tro.
Ikväll är jag helt slut...sov bara till kl 1 idag och det blir bara fem timmar....alldeles för lite för min del så det blir en mycket tidig kväll för mig.
Jag ska gå upp med Janne i morgon bitti (halv 5) för jag ska vara i Uppsala kl 08 på mammografi och då tänker jag tröstshoppa efteråt, det tycker jag att jag förtjänar.
Så jag har ringt Quiltbiten och de lovade att öppna klockan 9 när jag kommer dit...åh vad jag ser fram emot det.

1 kommentar:

Uttan sa...

Lycka till i morgon!
Kram!