Lite klart från senaste syhelgen

har jag lyckats med nu. Jag sydde ju klart min blöjförvaring som ni såg på bild den 4 oktober. Men nu har jag även fått klart en lite stickväska (som vi kan kalla 4 upp och 3 ner). Ja jag använder väskan till stickning i alla fall men den kan ju användas till vad som helst...det går också att göra den lite större om man vill. Denna modell på väska kommer jag att ha till försäljning i den storleken jag sytt upp den och vill man ha den större kan man alltid beställa en större väska. Så här se den ut... 
  










Jag har lyckats fått ner 1 färdigstickad raggsocka, ett rejält garnnystan och en pågående raggsocka i väskan. I fickan på utsidan har jag mina mönster och ficka på insidan av väskan lägger jag strumpstickor i andra storlekar, måttband, sax och annat man kan behöva. Därav namnet stickväska.

Jag har också fått klart min höstlöpare
 och så snart jag har gjort klart det stora projektet jag håller på med så ska jag sätta igång med matchande kuddar till den och hoppas på att Charlie inte äter upp dem denna gången.

Kramis
Nette









'

Inga kommentarer: