Tisdagskvällar är mina kvällar framöver

ja i alla fall de kvällar jag inte jobbar...
Det börjar med yoga mellan kl 17.30 och 19.00, väl hemkommen är bastun uppvärmd av Janne och ett glas vin upphällt. Den bra stund i bastun och sedan blir det lite pyssla om med hårinpackning, ansiktsmask och lite annat som vi tjejer gillar...
När bastu och dusch är avklarat så blir det diverse småkrafs som fotfilning, nagelklippning och sånt....sedan....fotmassage...det bästa av allt.

Jag har länge pratat om att ha en "pyssla om mig själv kväll" i veckan men har inte kommit till skott riktigt men så började jag med yoga (efter råd från min naprapat) och det kommer jag aldrig ångra. Man blir avslappnad, får ny energi och styrka och mår bara sååååååååååå bra efteråt. Så kom jag på att den perfekta dagen för att ha en "pyssla om mig själv kväll" är just på tisdagarna och det är vad jag sysslat med ikväll.

Jag mår underbart bra och känner mig fylld av ny energi...men den ska jag spara på tills i morgon och försöka ägna dagen åt sömnad och träning av Charlie

Så jag säger God Natt go vänner

Inga kommentarer: