En helt underbar helg

har det varit. Jag har varit på syhelg i Gnesta och haft fanstastiskt roligt. Tyvärr glömde jag kameran hemma denna gången så jag kan inte visa några bilder därifrån. Men ni får tro mig på mitt ord att det var många glada skratt och roliga kommentarer. En hel del blev det sytt också...en höstlöpare som ska kantas innan den fotas. En lite stickväska av rutor som inte är klar helt ännu men snart så och sist men inte minst...prio ett för mig denna helgen. En blöjförvaring till ett mycket efterlängat syskonbarnbarn (som inte har fötts i skrivandets stund.

Jag är jättenöjd med den och nu väntar jag bara på att bebisen ska komma också. Inte en enda stund på hela helgen har jag tänkt på problemen med jobbet och det har verkligen känts underbart att kunna släppa allting sådant.
Så nu ser jag fram emot nästa syträff för min del som kommer att bli till våren.

Dagen idag vet jag inte hur den kommer att se ut ännu förutom att packa upp mina halvfärdiga alster och lägga alla mina nyinköpta tyger i tvättstugan. Sedan är det nog lite träning med Charlie som gäller och att ta fram snabeldraken. Förhoppningsvis hinner jag sy lite grand också...

Inga kommentarer: