Nytt inlägg redan???

Ja det beror nog på att jag faktiskt har lyckats slutföra något igen och denna gång var det inte ens i närheten av att bli ett ufo :)

Köket eller snarare Charlie och katterna har fått bonader ovanför sina matskålar...Mönster kommer från PW Quilt och jag tycker det blev sååååå bra...

Vi har ju inte så mycket till väggar i vårt kök så det är bra med lite mindre bonader.

Nyfiken??

Så här blev det



Jag är nog inte världens bästa fotograf men ni ser i alla fall hur de ser ut... :)

Var rädda om varandra

9 kommentarer:

elis abet sa...

Oh, så söta.Är det Päivis mönster?
Elisabet i Järfälla

Gittans Pysselsida sa...

Ja det var söta motiv!
Kram Inga

Anonym sa...

Jättesöta..
Kram
Doris i Lit

Ann-Marie sa...

Så söta de är

Ann-Marie sa...

Så söta de är

Birgitta i Gävle sa...

De är jättesöta

Elisabeth i Solna sa...

Jättesöta!

Annette sa...

Hur söta som helst !

Hantverkarglädje sa...

Ja se här var en trevlig blogg igen. Halkade in här i ren nyfikenhet och fick se väldigt fina sydda arbeten. Ett av mina egna intressen är just att sy därav surfar jag runt någon gång ibland. Ha en fin vecka vid din symaskin.