Jag har inte dött...

men jag har nu insett att det där med att blogga en  bestämd dag i veckan inte fugerade så bra eftersom jag inte bloggat något alls sedan jag skrev det... :)
Men nu så har jag något lite att skriva om i alla fall...jag har nog en hel del att berätta för det har hänt mycket i mitt liv  men som det är just nu får jag ta lite i taget...annars blir jag sittadens och skriver tills ikväll och det hinns inte med eftersom jag börjar jobba kl 13 idag.

För sex år sedan gick jag med i Agnetas Mönsterklubb (tror jag den heter, jag är inte med längre då jag kände att alla mönster inte passade mig men det är en annan historia) i alla fall så fick jag få mitt första mönster och det var på en cityryggsäck.
Jag började på den och kom en bra bit på väg men sedan hamnade den i UFO lådan av någon anledning.
Nu har jag ju börjat ta tag i mina Ufo´n och försöker få högen att minska så nu sex år efter jag börjat på ryggsäcken är den klar. Det blev lite förändringar om man jämför med originalmönstret men jag är mer än nöjd med den i alla fall.

 Framsidan har en broderad Fuchsia som är stygnsatt av Linnéa Fredriksson och locket har en liten trollslända som dekoration.
 Insidan har två fickor i olika storlek, en pennficka och en mobilficka.
Baksidan har en ficka med dragkedja.

Så nu har jag äntligen blivit av med ett Ufo och får stryka det från listan.
Bara att ge sig på nästa....

Var rädda om varandra därute... :)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken söt ryggsäck.

Mvh//Kia

elis abet sa...

Härlig rygga och så fin med fuchuan tycker Elisabet i JÄrfälla

Anonym sa...

Å va den var fin..
Doris i Lit

Gunilla sa...

Jättefin ryggsäck!

Gunilla K sa...

Den blev ju jättesnygg...synd att ha den liggande på hög:))
kram Gunilla

Eva i Krusan sa...

Mycket fin rygga! Tur att den fick komma ut i ljuset.

Bibbi sa...

Den är ursnygg din rygga!! Härligt med broderierna. en så fin sak kan man ju faktiskt vänta lite på!!

Birgitta i Gävle sa...

Så snygg din nya rygga är

Rose-Marie sa...

Kanonsnygg
Kram Rose-Marie