Idag

har jag haft sovmorgon. Charlie har låtit mig sova så länge jag velat så jag vaknade straxt före kl 09 i morse...helt underbart. Det känns att alla spänningar börjar släppa nu så man verkligen kan slappna av. Vad jag ska göra idag har jag inte bestämt mig för ännu. Ikväll har vi kurs med Charlie och sedan jobbar jag 4 nätter på raken...det blir lite tufft men det får gå.
Sy vill jag göra men det är så mycket jag vill sy så jag vet inte vad jag ska börja med för något...får sådan beslutsångest hela tiden.

Igår när jag la in kort så glömde jag några bilder....det har ju hänt lite grand med ombyggnaden av syverkstan...dörren är på plats













Men sedan blev det stiltje igen...kanske beroende på att just nu är det väder att jobba ut och Janne håller på att göra iordning en liten altan som jag ska ha när jag jobbar med mina blommor.

Men nu ska jag ta min andra mugg kaffe och läsa lite mail sedan får vi se vad resten av dagen kan bjuda på.

Önskar er alla en underbar vårdag.

Inga kommentarer: