Äntligen klar

med min quilt Mormors Favorit. Det tog sin lilla tid men jag är så nöjd med den. Och så här ser den ut....
Märkningen på baksidan








Jag har också sytt klart mina påskbordstabletter. Ja jag vet att det är länge sedan det var påsk men det blir en påsk nästa år också. Det är olika färg på Bestickhållar äggen även om det inte syns på bilden.
Design och broderi kommer från LinneaArtLine.










Det fjärde blocket för BOM 2010 Scrappy Happy är också klart. Nu har jag två block som är utprintade som jag ligger efter med men de får vänta lite grand.







Det är lite annat som ligger på just nu, bl a 50-års fest på lördag...ja jag fyllde ju 50 i Januari men då kan man ju inte ha fest i trädgården så vi har skjutit lite grand på det. Men innan dess ska jag jobba en natt så det blir nog ingen sömnad förrän nästa vecka.

Önskar er en underbar helg mina vänner.

1 kommentar:

Gittans Pysselsida sa...

Så fina saker du sytt..det är ju en skön känsla när man får något klart
Önskar dig en fin födelsedagsfest.hoppas vädret är med dig...håller tummarna
Kram// Inga