Är så trött idag

för jag har jobbat natt och Charlie väckte mig efter 4½ timmes sömn. Skulle behöva lägga mig en stund men först måste han få en promenad och sedan ska jag fortsätta med mina mönster och så har jag ytterligare en natt framför mig.
På fredag är det dags igen för nästa kurstillfälle och innan dess ska jag ha sytt efter mitt första mönster...hoppas verkligen jag hinner.
Har renskrivit mina anteckningar så de är läsliga ( i alla fall i mina ögon)







Ska dessa konstiga noteringar och ritningar verkligen kunna bli ett mönster?





















och ritat ut det första mönstret som är ett enklare klänningsmönster.
 Ja det ser i alla fall ut som ett mönster i mina ögon. Så det ska bli intressant och se hur mycket jag måste ändra för att det ska bli en klänning som sitter bra.





Men som sagt det får vänta lite för nu är det dags att få på sig lite kläder och ut med vildbattingen en stund.

Inga kommentarer: