Livet

Livet blir inte alltid som man tänkt sig. Just nu känns det som om det aldrig blir det...men så är väl livet antar jag.

Det har varit massor av krångel med allt....datan har havererat...nej det har den inte egentligen för det var jag som lät snålheten bedra visheten...undrar om jag har berättat detta...att alla mina foton och broderier har försvunnit för att jag fick för mig att jag hade sparat ner dem på externa hårddisken innan jag bytte dataprogram...ja ja om inte annat så har jag berätta det nu.

Blogga hade jag tänkt att göra varje vecka men inte sjutton...det är ju det första inlägget i år och vi är snart i slutet av februari.....

Jag har ändrat lite på utseendet på min blogg, tyckte den blev riktigt fin. Vad tycker du?
Sytt har jag gjort lite grand i alla fall men inte så mycket som jag skulle önska. Bilderna ligger kvar i kameran ännu men nästa gång jag bloggar ska jag verkligen lägga in dem här.
Nu funderar jag mest på hur jag ska göra för att få min signatur längst ner i inlägget och inte högst upp...jag får väl prova mig fram antar jag :)
Tills vi ses/hörs igen....var rädda om varandra