Det var evigheter sedan jag bloggade sist...

det har helt enkelt varit fullt upp med allting ett tag nu men nu känns det som om det börjar lugna ner sig och jag börjar vänja mig med att arbeta dagtid. Det har gått bättre än förväntat och mycket beror det nog på att jag har helt underbara arbetskamrater.

Annars har tiden mest gått åt till att träna Charlie, jobbat i trädgården och byggt staket så äntligen kan Charlie få vara på framsidan av tomten. Vi bestämde oss för att inte hägna in garagenerfarten så där får han inte vara. Det kommer helt enkelt att bli för mycket jobb på vintrarna med snöskottning och grinden om vi ska ha staket där med. Men han stortrivs med att ligga på utetrappen i skuggan och titta på folk som går förbi utanför, snacka om underhållning.

Sytt har jag inte gjort sedan jag minns inte när....då påbörjade jag en ny väska som ligger halvfärdig men snart ska jag ta mig flera dygn nere i syverkstan och bara sy, sy och sy...för nu är abstinensen stor.

Lite nya bilder på Charlie har det blivit när han fick vara lös på framsidan första gången...









Visst har han väl blivit en stor och stilig liten prins, min kille.

1 kommentar:

Gittans Pysselsida sa...

Jag undra just....men det är så med tiden..den bara flyger iväg...så stilig Charlie är
Önskar dig Glad midsommar
Kram