4 månader sedan jag senast rökte

Ja tänk att i lördags var det 4 månader sedan jag senast rökte så jag tänker numera på mig själv som ICKE RÖKARE....det känns ganska fantastiskt att jag faktiskt har klarat mig så här länge och jag har ju tänkt att fortsätta vara rökfri. Det har varit motigt många gånger framför allt när värken i benen har varit som värst och jag inte har kunnat sova på nätterna...då kom suget, då ville jag verkligen ha en cigarett men inte hade det hjälpt inte, det visste jag ju så det var bara att bita ihop, försöka ändra ställning i sängen för att slippa ha så ont och hoppas på att kunna somna.
Och nu när jag har kommit så här långt så tror jag det är slut på bloggandet om att sluta röka också.
Det finns väl andra saker i världen än att sluta röka...
Så tack alla för alla uppmuntrande ord på vägen till mitt rökfria liv som nu faktiskt är rökfritt.

3 kommentarer:

Cecilia Arnqvist sa...

Vad duktig du har varit. Önskar dig lycka till i ditt fortsatta rökfria liv. Jag firade själv 24 år som rökfri i torsdag.
Kram från Cissi i Uppsala

Anonym sa...

Jag blir också röksugen emellanåt. Tycker det är värre nu än när jag sluta faktiskt. För mig är det 7 månader nu och jag hoppas jag INTE åker dit.
VI är duktiga Nettan :-) så det så
Kram kussen Anki

Wivi sa...

Lycka till med ditt fortsatt rökfria liv. Det blir lättare och lättare och så småningom kan du inte fatta att du varit så dum och rökt i så många år. Jag har varit rökfri i snart 32 år. Härligt!
Kram