Mitt första blogginlägg

Jaha, då har jag skaffat mig en blogg...och detta är det första inlägget jag skriver. Men det blir nog inte mycket mera på någon vecka eftersom vi är mitt i flytten.


På onsdag går flyttlasset från lägenheten i Eskilstuna till huset i Hummelsta utanför Enköping och vi hoppas verkligen på tur med vädret.


Bloggen kommer att utvecklas succesivt, det kommer att läggas in bilder på det jag syr bl a men om jag känner mig själv rätt så blir det nog en del trädgårds- och husbilder också.



Men nu måste jag nog fortsätta min packning för jag tror att om jag låter flyttfirman packa mitt älskade syrum så kommer jag inte att hitta någonting alls sedan.

/Nette

7 kommentarer:

Anette sa...

Välkommen till bloggvärlden, Nette. Det ser jättefint ut här. Jag ska länka till dej från min sida också. Det ska bli kul att följa dej på bloggen. Kram Anette

Anette sa...

När får Telia tummen ur egentligen? Jag är ju jättenyfiken ju. Kram Anette

Anonym sa...

Hej Nette
Kul att du är tilbaka på "banan". Inte lätt att vara utan Internet. Ska bli kul att flja din blogg.
Kram Lena i Mölnbo

Anonym sa...

följa ska det naturligtvis stå..:)Tangentbordet bråkar med mig.

Nette sa...

Hej Lena
Kul att du följer min blogg, vad glad jag blir. Hoppas på att kunna skriva ett nytt inlägg snart.
Kramis
Nette

Eva Malmquist sa...

Grattis till din nya blogg. Även jag är sedan i tisdags ny i denna blogg värld, ser med spänning fram emot din fortsättning och lycka till med flytten

Nette sa...

Hej Eva
Kul att även du är ny, var hittar jag dig någonstans?
Kramis
Nette